"מ
ברזיל נותנת אור ירוק לבנייה "טרנס-אוקייניות Railroad"
מסילת הברזל אשר יחבר בין האוקיינוס האטלנטי לאוקיינוס השקט יתחיל בחוף של ברזיל, יחצו בג'ונגלים של האמזונס האנדים וסופם החוף הפרואני, לאחר שהות של קליפת בוליביה
ברזיליה
ברזיל נתנה אור ירוק אתמול (22) בפגישה טכנית בלה פאס לפרויקט הבנייה של "דו-אושיאניק הרכבת", הידוע גם בשם טרנס-אוקייניות רכבת, עם מימון מגרמניה ושוויץ, אשר ייהנו סחר בחמש מדינות דרום האמריקאי (בוליביה, פרו, פרגוואי, אורוגוואי וברזיל). המידע הוא סוכנות הידיעות DPA הגרמנית.
"ברזיל היא מעוניינת ומוכנה [לקחת חלק] של המאמץ הקולקטיבי הזה כדי להגיע לשווקים אסיאתיים לנצל את קו הרכבת המגיעה Corumbáá (בצד הברזילאי) ופורטו סוארז (בוליביה)," אמר רכז לענייני כלכלה עבור América do Sul משרד החוץ הברזילאי, ז'ואאו קרלוס קסטרו פרקינסון.
הוא הדגיש כי חשוב להקים הסכמים "הרמוניזציה מכס" אז יש נוזלי של רכבות ברזיל-בוליביה-פרו מסלול.
on Rails
השר הבוליביאני של מע"צ, מילטון קרלו, בירך על הצטרפותה של ברזיל. "אנחנו על מסלול," אמרנו בפגישה הטכנית הראשונה שנערכה אתמול במשרד החוץ הבוליביאני בהשתתפות נציגים מגרמניה, שווייץ, ברזיל, פרו, פרגוואי, אורוגוואי, בוליביה, הבנק הבין-האמריקאי לפיתוח (IDB) והחברה האנדים (CAF).
סגן השר הגרמני של תשתיות התחבורה דיגיטלי, ריינר בומבה, אישר כי חלק 30 חברות גרמניות שוויצרי מעוניינים מימון והקמה של "אושיאניק Bii-מרכז פרוזדור Rail", השם הרשמי של קו הרכבת כי תהיה ק"מ 3750 ארוך כאשר הושלם. "מדובר בפרויקט עצום. עכשיו אנחנו מגדירים את מטרות ההשקעה עבור בנייתו, "אמר בומבה.
"CENTURY 21 PANAMA CANAL"
סגן השר הגרמני התחבורה חתם על ידי קרלו מילטון שר בוליביה, על מזכר הבנות לאחד את פרוזדור Bii-אושיאניק, מעשה אשר השתתפו בוליביה הנשיא אוו מוראלס. "אנו משוכנעים כי הרכבת דו-אושיאניק בין ברזיל, בוליביה ופרו תהיה תעלת פנמה המאה ה -21," אמר הנציג.
מסילת הברזל אשר יחבר בין האוקיינוס האטלנטי לאוקיינוס השקט יתחיל בחוף של ברזיל, יחצו בג'ונגלים של האמזונס האנדים וסופם החוף הפרואני, לאחר שהות של קליפת בוליביה. ממשלת הדגש החזק לה פאס בעבודה זו, כי אתה רוצה להימנע משימוש יציאות צפוניות של צ'ילה, מדינה שבה היא שומרת סכסוך היסטורי ידי לשקע ריבוני לים.
המסלול יכלול את סנטוס-קמפו גרנדה משתרע (בברזיל), פוארטו סוארז (בוליביה) ו ILO (פרו) ועלותו נאמדת בכ -144 מיליארד דולרים, על פי המחקר הטכני שנעשו על ידי בוליביה.
"ברזיל היא מעוניינת ומוכנה [לקחת חלק] של המאמץ הקולקטיבי הזה כדי להגיע לשווקים אסיאתיים לנצל את קו הרכבת המגיעה Corumbáá (בצד הברזילאי) ופורטו סוארז (בוליביה)," אמר רכז לענייני כלכלה עבור América do Sul משרד החוץ הברזילאי, ז'ואאו קרלוס קסטרו פרקינסון.
הוא הדגיש כי חשוב להקים הסכמים "הרמוניזציה מכס" אז יש נוזלי של רכבות ברזיל-בוליביה-פרו מסלול.
on Rails
השר הבוליביאני של מע"צ, מילטון קרלו, בירך על הצטרפותה של ברזיל. "אנחנו על מסלול," אמרנו בפגישה הטכנית הראשונה שנערכה אתמול במשרד החוץ הבוליביאני בהשתתפות נציגים מגרמניה, שווייץ, ברזיל, פרו, פרגוואי, אורוגוואי, בוליביה, הבנק הבין-האמריקאי לפיתוח (IDB) והחברה האנדים (CAF).
סגן השר הגרמני של תשתיות התחבורה דיגיטלי, ריינר בומבה, אישר כי חלק 30 חברות גרמניות שוויצרי מעוניינים מימון והקמה של "אושיאניק Bii-מרכז פרוזדור Rail", השם הרשמי של קו הרכבת כי תהיה ק"מ 3750 ארוך כאשר הושלם. "מדובר בפרויקט עצום. עכשיו אנחנו מגדירים את מטרות ההשקעה עבור בנייתו, "אמר בומבה.
"CENTURY 21 PANAMA CANAL"
סגן השר הגרמני התחבורה חתם על ידי קרלו מילטון שר בוליביה, על מזכר הבנות לאחד את פרוזדור Bii-אושיאניק, מעשה אשר השתתפו בוליביה הנשיא אוו מוראלס. "אנו משוכנעים כי הרכבת דו-אושיאניק בין ברזיל, בוליביה ופרו תהיה תעלת פנמה המאה ה -21," אמר הנציג.
מסילת הברזל אשר יחבר בין האוקיינוס האטלנטי לאוקיינוס השקט יתחיל בחוף של ברזיל, יחצו בג'ונגלים של האמזונס האנדים וסופם החוף הפרואני, לאחר שהות של קליפת בוליביה. ממשלת הדגש החזק לה פאס בעבודה זו, כי אתה רוצה להימנע משימוש יציאות צפוניות של צ'ילה, מדינה שבה היא שומרת סכסוך היסטורי ידי לשקע ריבוני לים.
המסלול יכלול את סנטוס-קמפו גרנדה משתרע (בברזיל), פוארטו סוארז (בוליביה) ו ILO (פרו) ועלותו נאמדת בכ -144 מיליארד דולרים, על פי המחקר הטכני שנעשו על ידי בוליביה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה