יום שני, 26 ביוני 2017

Governos de MT, AC, RO e China se unem para construir Ferrovia (ממשלות MT, AC, RO וסין מתאחדים כדי לבנות רכב

MT, AC, RO וסין מתאחדים כדי לבנות רכבת

הרכבת טרנס-אוקייניות יקשר את האוקיינוס ​​האטלנטי והאוקיינוס ​​השקט.
נציגים מסין לבקר MTT השבוע.

MT G1
Ferrovia Transoceânica passará por vários estados brasileiros até chegar ao Oceano Pacífico pelo Peru. (Foto: Reprodução/TVCA) רכבת טרנס-אוקייניות עברה מדינות ברזילאיות מספר להגיע האוקיינוס השקט על ידי פרו. (צילום: השמעה / TVCA)
פרוטוקול כוונות מטעם רכבת טרנס-אוקייניות נחתם ג'י-פרנה (RO), ביום שני (8), המושל של מאטו גרוסו, פדרו Taques, עכו, Tião ויאנה, ו רונדוניה, קונפוציוס Moura. טקס החתימה על מזכר הבנות כללה נוכחות של השגריר הסיני בברזיל, Li Jinzhang, וקבוצה של 23 יזמים סינים שעושים מסע דרך הערים שייהנו יישום טרנס-אוקייניות רכבת.
הפרוטוקול הוא התוצאה של שותפות אסטרטגית בין שתי המדינות ואת 35 ההסכמים שנחתמו על ידי נשיא דילמת רוסף וסיני ראש הממשלה לי קה-צ'יאנג, האחרונה 19 במאי. אחד מהם מספק לביצוע בדיקת היתכנות של הרכבת טרנס-אוקייניות, אשר, על ידי עיצוב, מתוך ריו דה ז'נרו, עובר Minas Gerais, גויאש, מאטו גרוסו, רונדוניה, עכו ומסתיים בפרו.
סין רוצה להגדיל את הפעילות באמריקה הלטינית, ולהקל גישת ייצור ברזילאי, במיוחד סויה, ללא הסתמכות על תעלת פנמה, אשר יש השפעה חזקה של ארצות הברית. אבל כדי להפוך למציאות, הפרויקט יש להתמודד עם אתגרים בתחום ההנדסה, סביבתיים ופוליטיים.
מומחים אומרים כי השקעות הרכבת יכולות להיות קרובות R 30 מיליארדים $. הנהנים העיקריים יהיו החקלאים של המערב של מאטו גרוסו, אשר יש מסלול קצר יותר כדי להעביר את הגידולים, במיוחד סויה, הפחתת הובלת מטענים בדרכים. בשנת 2014, סין מיובאים מוצרי מאטו גרוסו שווה 4.9 מיליארד $, מתוכם 4.6 מיליארד $ הוקצה היבוא של פולי סויה, כמו המשרד לפיתוח, תעשייה וסחר חוץ (MDIC).
Governador de Mato Grosso, Pedro Taques, assinou protocolo de intenções nesta segunda-feira (8) em Rondônia. (Foto: Secom-MT) נגיד מאטו גרוסו, פדרו Taques,
מזכר הבנות שנחתם ביום שני (8)
(צילום: סקום-MTT)
עבור המושל של מאטו גרוסו, אשר נפגש עם הנציג של הרפובליקה של סין ב ברזיליה לדון הרכבת בחודש מאי, זה חשוב לעבוד עבור המדינה. "בשנת מפיח עוד יותר העובדה כי הכתובת הממשל הפדרלי בפומבי הרכבת כפרויקט אסטרטגי עבור ברזיל. מאטו גרוסו מאוד עוזר ברזיל עכשיו ברזיל גם חייבת לעזור מאטו גרוסו והמדינות לייצר, "אמר בזמנו.
לדברי ממשלת המדינה, צפוי כי המשלחת מגיעה מאטו גרוסו ב 08:00 ביום שלישי (9), קומודור, הממוקם 644 קילומטר מערבי קויאבה, שבו נציגים יתקבלו על ידי המושל סגן המושל, קרלוס Fávaro.
התוכנית מספקת עבור ביקור המשלחת גם קמפו נובו לעשות פארסיס, 397 ק"מ קויאבה, במהלך ארוחת הצהריים ראש לוקאס דו ריו ורדה, 360 ק"מ קויאבה, שבו ביום רביעי (10) פריסת הרכבת יידונו באירוע בנוכחות המושל ואולי רודריגז שר התחבורה אנטוניו קרלוס, המייצג את הממשלה הפדרלית.
ראה גם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה